Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av torgrim - 11 oktober 2013 17:00

Idag har dom byggt det förhöjda vägglivet o struprännor. Lite smått inne m isolering bla.
O satt på värmen. Poff, värmen slog emot en när man öppnade dörren. Pannan står på 20 grader o det e på tok för varmt för mej som e van vid ett dragit kallt hus :-) Lite öppna fönster hade gjort gott :-) Men så e jag lite skadad med att jag hellre vill ha kallt än varmt :-)

Av torgrim - 11 oktober 2013 08:23

Ang mitt badrum har jag fått vad jag beställt enligt Service Syd. Ska man ha den som syns på bilderna kostar den 9800:-. Allvar !! Det e typ Ikea kvalitet o jag får relativt mycket för dom pengarna där. Visst, sen kostar ju gubben som satt upp den oxå men ändå......Så m facit i hand skulle jag tagit standard......

toa
Ovido - Quiz & Flashcards