Alla inlägg den 4 september 2013

Av torgrim - 4 september 2013 18:44

Nu grävs det MYCKET :-)
Extra mycket dränering o brunnförutom det som Ä-hus kräver. Just nu balanserar jag på plank för att komma fram.
Stressade väl byggarna lite imorse i o med att grundens datum e satt ;-)
Vill helst inte att vi ska stå nattetid sista dagen för att hinna. Så jag har nu pressat lite :-) Man brukar skämta om Bridezillas när det handlar om giftemål. Kalla mej Houseillas :-) Det bjuder jag på :-) Fast jag e snäll oxå. När man gör sitt jobb.........

Av torgrim - 4 september 2013 09:22

Grundsättaren F ringde precis o sa att han kommer på måndag.
Va ????? Nej ! Du ska komma om 2 veckor.
Oj, såg fel bland mina bokningar sa han då.
Pust, skoja inte om sånt här på morgonkvisten......Det e inte klart m markarbetet så det hade varit katastrof ju...

Ovido - Quiz & Flashcards