Alla inlägg den 11 maj 2014

Av torgrim - 11 maj 2014 22:30

Som det har regnat idag !!!!! Inte klokt. Nu får det bli lite uppehåll o värme tycker jag :-)
Eftersom vädret var kass så påbörjade jag tvätstuga / hall. Tyckte den var stor när vi flyttade in....nu vet jag inte hur vi ska få plats. Men efter mycket funderande så sätter vi maskinerna brevid varandra o har torkställning på väggen ovanför för hängande tvätt. Det som jag inte har en bra lösning på är alla skor ??? Skrev en fråga på Ä-hus sida men inga vettiga svar. Är det ingen som inrett rummet optimalt ?

När jag e klar kommer det före o efter bild :-)

En annan sak som jag upptäckt m tvättstugan e att vibrationerna skakar så kraftigt i hela huset så mina glas i hyllan i vardagsrummet flyttar sig. Mycket. Hoppas inte det blir ett problem i framtiden när det har skakat i X antal år....

Ovido - Quiz & Flashcards