Alla inlägg den 1 mars 2014

Av torgrim - 1 mars 2014 14:51

I veckan kom den. Enkäten som jag tyckte Ä-hus skulle skicka ut för att kolla läget. Den var väl inte jättebra men jag ansträngde mej verkligen o fyllde i massor. O hoppas att dom läser den ;-).
Bla var jag väldigt tydlig m att dom inte ska använda ord som modernt, trendigt när dom presenterar sina hus. Ä-hus har klassiska bra trähus som håller. Men där är väldigt lite modernt o trendigt m dessa hus......
Menar, 2014 har man fortfarande plastmatta i våtutrymme. Det e inte modernt o trendigt ;-) Tycker inte heller dom ska vara så hemliga m tillvalen. Prata högt om dom så att fler vill ha. Alla vill ju ha det så bra som möjligt....

Annars så har jag varit på IKEA igen. Köpt hälften av luckorna till våra skåp i vardagsrummet. Fanns inte till alla.... tur man bor nära o kan åka inom enkelt.

Igår i idag har jag o mina systrar varit på spa i Båstad. Bara njutit ?

Har jag nämnt att vi vunnit Årets butik igen ?
Nu har vi vunnit allt vi kan så mycket som vi kan. Vad ska vi nu sträva efter ???
Vi håller ju på med välgörenhet. Förra året skänkte vi 100.000:- till Jonsters Charity o vi tänkte göra det samma i år. Säljer ett armband för 150:- där 100:- går direkt till Jonsters som jobbar m barn o ungdomar i Sverige. Säljs endast genom oss: www.lyxxa.se.

Ovido - Quiz & Flashcards