Alla inlägg den 27 mars 2014

Av torgrim - 27 mars 2014 23:04

Har ikväll varit på inrednings inspirations kväll. Långt ord :-) Hon berättade om industi o vintagelook, dock inte shabby chick som tur e. Känns såå passe nu. Intressanta bilder o så men annars var hon inte världens bästa. Hon var inhyrd av ett företag som säljer möbler o saker o då hör det till god ton att hon försöker få oss att handla där o inte nån annanstans..... Men 200 personer njöt av inspiration, god mat o goodiebag. Trevligt att bara komma ut lite o bara vara :-)
Om jag ska lyssna på henne e mitt hem toppmodernt ;-) Mycket trä med svarta inslag som blandas m gamla saker. Tydligen e det så man ska ha det nu :-) Personligen struntar jag i vad som e trendigt, det e viktigare att man trivs o vara hemma.
Ska bli skönt m helg nu för jag e trött. Varit mycket m jobbet oxå sista veckan. Haft ett event m ett gäng andra firmor för 200 modeintresserade som kom för att inspireras av oss :-) Kön för att komma in ringlade sig lång 30 min innan vi öppnade :-). Vi visade att vi gör massa fina saker på vår egen verkstad. Alla modeller hade smycken av oss. Nu laddar vi o planerar för nästa kväll som blir i maj :-) Sysslolös e man inte :-)

Ovido - Quiz & Flashcards