Alla inlägg den 18 november 2013

Av torgrim - 18 november 2013 23:14

Så i fredags kom han då, nissen från kommunen för att kolla på huset. Oj vad han letade efter nått att gnälla på. Bla sa han att vi måste rulla ut isoleringen på golvet på ovanvåningen, annars skulle vi frysa i vinter. Eh, tror inte det. Vi ska inreda till våren o vi kluddar inte m sånt nu. Vi har bott i kallare hus än detta någonsin kommer att vara :-)
Sen har vi eternitplattor på den byggnaden som ska rivas nästa år, står det inget om i rivningsplanen. Nä för att när detta rivs kommer det INTE att finnas några plattor kvar...

Tack o hej o vi hoppas att det dröjer till nästa besök ;-)

Av torgrim - 18 november 2013 17:34

Om man gillar akryl lampor men tycker orginalet e för dyrt kan jag tipsa om denne. Köpt på Ullared för 149:- :-) Då har man råd att tröttna o byta ut den om ett tag :-)

Av torgrim - 18 november 2013 16:46

Nu har jag byggt o fejjat hela helgen så handen har ballat ut :-(. Fått infammation mitt i handen. Trodde igår att det bara var en vattenblåsa men den turen hade man inte. Så otroligt irriterande. Har haft lite "operation" på mej själv för att se om jag kunde tömma. Gick så där ;-) Som tur e det vänstran så jag kan jobba m högran ändå. Mycket som ska fixas ju, ingen tid till vila nu :-)

Ovido - Quiz & Flashcards