Alla inlägg den 24 maj 2013

Av torgrim - 24 maj 2013 23:13

Snart fyller jag år :-) vi ska inte fira det nämnvärt (trots att jag 0:ar) eftersom huset ligger i flyttröra. Får väl ha desto större fest nästa år istället ;-)

Vad det gäller det nya huset så e jag inte klokare på nått. Har mailat min säljare 2ggr denna veckan men inget svar, trots att han bett mej att vi ska ha mailkontakt.
Ringde Ä-hus för att kolla hur huset är brandklassat i orginalskick. Ingen som vet trots att vi blev skickade till 2 olika, bla han som ritat huset. Nu har jag min pappa till hjälp när det gäller alla tekniska saker så att det absolut inte ska bli fel, annars hade jag minsann trott att det var dolda kameran. Vad vi än frågar så är det ingen som vet något. Nu har jag ju förstått att vi e ett specialfall eftersom vi river o bygger nytt o har byggnader redan kvar på tomten. Men ändå, detta e deras levebröd men vet inget....,

Ovido - Quiz & Flashcards