Alla inlägg den 1 juli 2013

Av torgrim - 1 juli 2013 19:05

Nu e det halvklart ! Så ska vi nå kök, badrum o vardagsrum får vi gå in genom en dörr. Ska vi nå tvättstuga o kläder får vi ta den andra dörren. Mycket spring blir det :-)

Idag har jag fått ringa säljaren o säja till att jag behöver svar på mina frågor. Får alltså RINGA o be att han ska svara..... Inget svar ännu.....

En som däremot har visat sig vara kanon e vår KA. Han mailar MEJ för att kolla av läget :-). Först valde jag ju den som säljaren föreslog men kommun avrådde mej från det så vi bytte. O gissa om jag e glad för det idag :-)

Det som e tråkigt är att överallt läser man hur säljaren e engagerad i sina kunder. Följer tex med på mötet hos kommun som repesentant för Ä-hus så det blir rätt. Min hör inte ens av sig. Inte ens när jag ber om det......

Jag vill bara vara tydlig: det är INTE Älvsbyhus jag e besviken på. Där finns flera fantastiska folk som jobbar där o som ringer mej för att kolla av läget, så jag inte glömt ditt o datt. Min besvikelse är helt o hållet personlig. Man uttryckte sin motvilja mot att hjälpa till när min första säljare slutade. " tjänar inget på att hjälpa till" är ingen vacker fras till en kund...

Ovido - Quiz & Flashcards