Alla inlägg den 16 juli 2013

Av torgrim - 16 juli 2013 23:42

Imorgon ska jag till en kiropraktiker o rätta till min ömma nacke. Har aldrig varit hos en o litar inte riktigt på sånt men nu har jag gått så länge m det onda så jag måste göra nått....
Så nu ikväll bar vi ner alla tunga möbler från ovanvåningen. Nån sa att man inte skulle lyfta tungt efter kirobesök nämligen ? Satan vad stora otympliga bokhyllor e. Jobbiga när man inte kan röra sig ordentligt ! Men skam den som ger sig, det måste ju ner o alterntivet hade varit o ringa in förstärkning o det e inte riktigt min grej. Tramsigt, jag vet men jag vill klara allt :-)
På torsdag åker nämligen H iväg i nästan 2 veckor så huset ska vara tömt när han e tillbaka. Vi testade att riva upp plastmatta oxå nu ikväll o det ska inte bli några problem. Visserliggen limmade men lossnar hyfsat lätt. Så jag vet vad jag ska göra på min semester ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards