Alla inlägg den 28 juli 2013

Av torgrim - 28 juli 2013 22:04

Förutom lite småsaker så är nu vårt hus tomt på saker.
Nu går vi snart in i en ny era: rivning o schaktning :-)

Av torgrim - 28 juli 2013 00:15

Imorgon sön går det sista "flyttlasset" m lösöre. Sen ska huset vara tomt på prylar. Då påbörjas demoleringen :-) Allt fast ska plockas ut såsom fönster, element, dörrar osv.
Vad som e så typiskt e att först har jag gått intensivt hos kiro m min nacke o igår blev jag biten i benet av en "hästfluga". O direkt har nu vaden blivit dubbel i storlek o helt spänd. Jag tål inte insektsbett o brukar få stora svullnder men detta e ju höjden av otur :-( Men det finns inget att be för, huset måste tömmas så man får ta sig fram på bästa vis. Jag som aldrig annars är "sjuk"...
Skulle bara vara lite gnällig o beklaga mej ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards